Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Nyilasné Kiss Ildikó e.v. (székhely: 3744 Múcsony, Szabadság út 11., adószám: 49508932-1-25), mint szolgáltató (“Üzemeltető”) által üzemeltetett plopp webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy Ön (mint fogyasztó, vevő) csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

  1. Üzemeltetői adatok:

A szolgáltató neve: Nyilasné Kiss Ildikó e.v.

A szolgáltató székhelye: 3744 Múcsony, Szabadság út 11.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: istvan@plopp.hu

Telefonszám: 06306417754

Adószáma: 49508932-1-25

Nyilvántartási szám: 5801291

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Kazincbarcika Város Önkormányzata

A szerződés nyelve: magyar

Az adatvédelem a GDPR szabályozásnak megfelelően történik!

A tárhely-szolgáltató adatai:

Tárhelyszolgáltató: Hostinger International Ltd

Tárhelyszolgáltató székhelye: 61 Lordou Vironos st. 6023 Larnaca, Cyprus

Tárhelyszolgáltató adószáma: 10301365E

1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruházban design és dekor termékek, valamint fizikai és szellemi marketing eszközök és ezekhez kapcsolódó kiegészítők kerülnek forgalmazásra.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

2. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futárszolgálat által történő házhoz szállítással, melyet személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja veheti át.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját és az egyéb kiegészítő költségeket.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, valamint testre szabhatja a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített elérhetőségen (Kapcsolat menüpont) szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

3. A rendelés menete

3.1 A plopp.hu oldalon számos termék és kiegészítő között válogathat. Amennyiben vásárolni szeretne a termék alatt található “Kosárba” gomb lenyomásával helyezheti termékét a kosárba, valamint egyes esetegben a “Megtervezem” gomb segítségébel tesre szabhatja azt.

3.2 A kosárba helyezés után a jobb felső sarokban található kosár ikonnál megjelenik, hogy Ön hány terméket helyezett el. Az ikonra kattintva megnyílik a kosár tartalma és annak össz értéke, valamint lehetősége van módosítani azt.

3.3 A Pénztár gombra kattintva elkezdheti a rendelésének véglegesítését. Első lépésben adja meg a szükséges adatokat, majd kattintson a “Következő” gombra. A csillaggal megjelölt szakaszok kitöltése kötelező!

3.4 Egy öszesítő oldalt lát a megrendelt remékekkel és azok össz értékével. Itt lehetősége van módosíani azokat, vagy igény esetén törölni tételeket. Amennyiben mindent rendben talál kattintson a “Következő” gombra.

3.5 Az alábbi oldalon a fizetés módját választhatja ki a felsorolt opciók közül, valamint tájékozódhat az adatvédelmi irányelvekről és az Általános Szerződési Feltételekről, melyek elfogadása kötelező.

3.6 A “Megrendelés elküldése” gombra kattintva Ön véglegesíti rendelését. Ez a lépés fizetési kötelezettséggel jár! A továbbiakban elektronikus úton kap tájékoztatást a megadott elérhetőségen a rendelés további menetéről.

4. Regisztráció (fejlesztés alatt…)

A regisztráció a vásárlás alkalmával lehetséges és az Ön kényelmét szolgálja. Egy e-mail címmel csak egy felhasználó regisztrálható. Adja meg felhasználói nevét, e-mail címét és egy választott jelszót majd kattintson a regisztráció gombra. Egy válaszlevelet fog kapni amiben megerősítjük ennek sikerességét.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár, bármikor kérheti annak törlését, adataival együtt!

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10:00-16:00-ig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 3-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék raktárkészletről nem forgalmazható (egyedi tervezés esetén) a vevő által küldött visszaigazoló e-mail beérkezésétől számított 2-3 munkanap.

Nem vállalunk felelősséget a termékek fogyasztó által eredő, rendkívüli minőségromlás esetében (helytelen tárolás, nem előírás szerinti felhasználás stb…), továbbá a viszont eladott termékek minőségéért. Amennyiben szállítás közben keletkezik kár az Ön csomagjában, kérjük jelezze a futárnak és vegye fel a jegyzőkönyvet.

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

6.1 A megrendelt termék fizetésének módja

Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámot és a rendelésszámot.
A rendelészámot minden esetben tűntesse fel az átutalás közlemény részében. Az átutalt összeget jóváírását követően kerül teljesítésre a csomagfeladás.

Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.

Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek kell kifizetni.

Fizetés a Barion rendszerén keresztül:

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

6.2 A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag nem tartalmazza! Minden esetben elektronikus számlát kap az Ön által megadott e-mail címre. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

7. Házhoz szállítás díjszabása

    A házhoz szállítás díja: 1390 Ft.

    20000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvétel díja hozzá adódik!

8. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 3-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék raktárkészletről nem forgalmazható (egyedi tervezés esetén) a vevő által küldött visszaigazoló e-mail beérkezésétől számított 2-3 munkanap.

9. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8:00-16:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak (utánvét esetén). Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

10. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli!

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a fogyasztót terheli.

A csomag visszaérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.

olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,

olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget.

11. Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni.

Az üzemeltető a nem vállal felelősséget a helytelen kezelésért illetve a dokumentációkban leírt javaslatok, lépések be nem tartásáért és az ebből adódó esetleges károkért.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

12. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

13. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk (sütik) kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k (sütik) engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

14. Feltöltött anyagok tárolása felhasználása

Az oldalon lehetőség nyílik saját fájlok feltöltésére. A feltöltéssel Ön autómatikusan hozzá járul annak használatához és átdolgozásához az igények szerint. A plopp.hu semmilyen felelősséget nem vállal a feltöltött fájlok minőségéért és azok tartalmáért! Ez minden esetben a képet feltöltő felelőssége és a hozzá kapcsolodó engedélyek és szabályok be nem tartása is a képet feltöltő személyt terhelik!

A feltöltött képek felhasználás után biztonsági okok miatt egy hétig a tárhelyszolgáltató szerverén találhatóak, majd autómatikusan törlésre kerülnek. Nem áll módunkban a feltöltött, illetve elkészült anyagokat megőrizni, tárolni!